tag:blogger.com,1999:blog-8251410.post115654245927911169..comments2024-03-11T10:52:51.259+01:00Comments on Velomobiel Quest en Wim Schermer: Racekap fantastisch en gruwelijkWim Schermerhttp://www.blogger.com/profile/02372583432436437927noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-1156719860806646002006-08-28T01:04:00.000+02:002006-08-28T01:04:00.000+02:00Hi Harry,Het tuitje heb ik ook meegekregen. Ik heb...Hi Harry,<BR/>Het tuitje heb ik ook meegekregen. Ik heb de fout gemaakt een normaal trainingsritje met de kap te maken. Je moet dan bij stoplichten wachten en dan beslaat alles. Daarna zie ik, zeker met één oog, helemaal niks meer.<BR/>Ik zal kijken of ik hem zaterdag gebruik of niet.<BR/>Graag tot zaterdag.<BR/>WimWim Schermerhttps://www.blogger.com/profile/02372583432436437927noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-1156715571335476002006-08-27T23:52:00.000+02:002006-08-27T23:52:00.000+02:00Hallo Wim,Heb je ook het tuitje meegekregen van Ym...Hallo Wim,<BR/><BR/>Heb je ook het tuitje meegekregen van Ymte waarmee je de luchtstroom kunt richten? Dat scheelt nog behoorlijk als je hard genoeg rijdt. Je lichaam wordt flink warm, maar je hoofd blijft dan nog enigszins koel. Tot ziens in Texel!<BR/><BR/>H@rry.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-1156619092348971332006-08-26T21:04:00.000+02:002006-08-26T21:04:00.000+02:00Hoi Wim,wat jammer voor jou dat je slechts in je e...Hoi Wim,<BR/>wat jammer voor jou dat je slechts in je eentje in de Quest-sauna zit.<BR/>Ik ben benieuwd hoe het je op Texel zal vergaan tijdens de tijdrit. Met de kap op sneller of eerder uitgewoond als gevolg van "oververhitting".<BR/>Lijkt mij een lastige keuze.<BR/>Ben er graag getuige van hoe het zal gaan<BR/><BR/>groetjes <BR/>JanAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-1156580418919635282006-08-26T10:20:00.000+02:002006-08-26T10:20:00.000+02:00Hallo Wim,De gesloten kap van de WAW heeft seriema...Hallo Wim,<BR/><BR/>De gesloten kap van de WAW heeft seriematig een vizier dat je meer of minder kunt opklappen. Zo voorkom je het te warm worden in de WAW, en het beslaan van vizier en bril. Nadeel van de gesloten kap vind ik de enorme herrie: alle geluid in de velomobiel wordt weerkaatst. Als ik al velomobiel rij -nu is-ie in de zomerslaap- dan is dat met de cabriokap, en is WAW015 fluisterstilWijnandthttps://www.blogger.com/profile/07343783872023362815noreply@blogger.com