tag:blogger.com,1999:blog-8251410.post750875876746220192..comments2024-03-11T10:52:51.259+01:00Comments on Velomobiel Quest en Wim Schermer: VeloTilt passen toertopWim Schermerhttp://www.blogger.com/profile/02372583432436437927noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-4631034378350039362015-03-16T13:18:20.531+01:002015-03-16T13:18:20.531+01:00Hi Michael,
Low 20's is difficult. We have a f...Hi Michael,<br />Low 20's is difficult. We have a fully sandwich body for maximum strength and safety.<br />The locking mechanism is quite heavy. If we succeed to get VeloTilt around 30 kg we will be happy.<br />Wim Schermerhttps://www.blogger.com/profile/02372583432436437927noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-6209765158622580482015-03-15T19:44:47.494+01:002015-03-15T19:44:47.494+01:00Get the weight down to the low 20's Wim and yo...Get the weight down to the low 20's Wim and you'll have the ultimate Velo!<br /><br />Is that wishful thinking or is it possible?<br /><br />-Michaeljustmehttps://www.blogger.com/profile/12609855687362925887noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-16011710827919529212015-03-11T20:54:39.699+01:002015-03-11T20:54:39.699+01:00Wim dit wordt een prachtige fiets. Herstel dit is ...Wim dit wordt een prachtige fiets. Herstel dit is al een prachtige fiets.<br />Hak de knoop maar door en laat dit een succes worden.<br />Dat hangt natuurlijk wel af van het prijskaartje wat eraan komt te hangen……<br /><br />Gr RobRobbedoeshttps://www.blogger.com/profile/12738581102313006787noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-36998363332508297052015-03-11T11:29:02.460+01:002015-03-11T11:29:02.460+01:00Weet ik Wim, maar in het echt zal het toch weer wa...Weet ik Wim, maar in het echt zal het toch weer wat meer aanspreken dan op de schets neem ik aan, dus blijf ik benieuwd.....De Bobsleehttps://www.blogger.com/profile/17796430367606320039noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-16253815979517277672015-03-11T07:30:08.394+01:002015-03-11T07:30:08.394+01:00Super leuk die vooruitgang. Je hebt wel het Veloti...Super leuk die vooruitgang. Je hebt wel het Velotilt label vergeten aan je post te hangen ;-) Robin Demeyhttps://www.blogger.com/profile/13056043021049735188noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-18053808221017050102015-03-10T22:58:43.243+01:002015-03-10T22:58:43.243+01:00Dag Adri,
De toertop stond in de tekening in het v...Dag Adri,<br />De toertop stond in de tekening in het vorige bericht.<br />De rijeigenschappen zullen niet veranderen in vergelijking met de doorlopende racetop. Deze laatste is mogelijk wel iets sneller.Wim Schermerhttps://www.blogger.com/profile/02372583432436437927noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-13917520766987317932015-03-10T21:58:53.527+01:002015-03-10T21:58:53.527+01:00Dag Wim,
Ik ben benieuwd hoe de fiets eruit komt ...Dag Wim,<br /><br />Ik ben benieuwd hoe de fiets eruit komt te zien met toertop, en hoe het weggedrag dan zal worden.<br />Nog even afwachten....<br /><br />Groeten, Adri.De Bobsleehttps://www.blogger.com/profile/17796430367606320039noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-79214637701914298492015-03-10T20:35:07.222+01:002015-03-10T20:35:07.222+01:00Ben benieuwd naar de Schwalbe One. Op de door jou ...Ben benieuwd naar de Schwalbe One. Op de door jou al eens gemelde site http://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews doet hij het beter dan de Ultremo ZX. Inmiddels is de One al wel weer ingehaald door de wat lichter lopende de Continental Grand Prix 4000S II. De 28 mm versie hiervan ga ik zodra hij geleverd is als achterband proberen. Zelfs met minder luchtdruk (6/7 bar) rolt de 28 Dirk Drosthttps://www.blogger.com/profile/15567900895364031419noreply@blogger.com