tag:blogger.com,1999:blog-8251410.post8150874416707153419..comments2024-03-11T10:52:51.259+01:00Comments on Velomobiel Quest en Wim Schermer: Optillen Quest aan achterzijdeWim Schermerhttp://www.blogger.com/profile/02372583432436437927noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-81523717936404886532009-09-20T10:14:03.165+02:002009-09-20T10:14:03.165+02:00Alweer een mooie oplossing à la Wim (^:
Heel herk...Alweer een mooie oplossing à la Wim (^: <br />Heel herkenbaar, ik betrap me erop dat ik in de bouwmarkt altijd even langs het rekje kastgreepjes loop, maar "het" greepje zit er steeds niet bij.<br />Als ik de Quest moet draaien til ik hem meestal op aan de achterpunt, dat gaat veel lichter dan tillen aan de kuiprand.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-17639508295533354532009-09-18T00:24:52.877+02:002009-09-18T00:24:52.877+02:00Ik denk dat dit ook heel goed kan. Wel heb je dan ...Ik denk dat dit ook heel goed kan. Wel heb je dan twee gaten die niet fraai zijn om te zien en waar regenwater ook zo naar binnen kan.Wim Schermerhttps://www.blogger.com/profile/02372583432436437927noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-27610207995563518822009-09-17T22:12:25.457+02:002009-09-17T22:12:25.457+02:00Om het handvat stevig te monteren zal de Quest van...Om het handvat stevig te monteren zal de Quest van binnen uit waarschijnlijk wel moeten worden verstevigd, met de nodige gewichtstoename. Ik zelf heb er geen moeite mee om de Quest aan de rand van het instapgat te tillen.eduardbotterhttps://www.blogger.com/profile/16413170142552194827noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-58621269333074754422009-09-17T17:22:49.957+02:002009-09-17T17:22:49.957+02:00Ziet er op zich best fraai uit. Ik heb een boogvor...Ziet er op zich best fraai uit. Ik heb een boogvormige handgreep in het verlengde gemonteerd; dat volgt nog enigszins de ronde lijnen van de Quest. Ik betwijfel een beetje of die handgrepen die jij hier weergeeft daadwerkelijk beter zullen staan. Alsnog wordt het oppervlak van de staart gebroken door dat, misschien niet grote maar toch in het oog vallende, ding.<br /><br />Maar goed, dat is een Quemohttps://www.blogger.com/profile/01161600329206696653noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-62177569564516177502009-09-17T17:03:55.132+02:002009-09-17T17:03:55.132+02:00Beste wim. Jan Geel wist te vertellen dat de Versa...Beste wim. Jan Geel wist te vertellen dat de Versatile al zo'n inklapbaar oog heeft aan de achterkant. Je loopt dus achter de feiten aan! Jan heeft nu geen enkel stuk kettingbuis meer in zijn Quest. Tot morgen.Groeten KeesKees van Hattemhttps://www.blogger.com/profile/09600194708715510621noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-10286543085840698662009-09-17T16:40:12.201+02:002009-09-17T16:40:12.201+02:00Dat vind ik nou een van de dingen die Kali heel mo...Dat vind ik nou een van de dingen die Kali heel mooi heeft. Een inkeping in de achterkant van de stroomlijn, waar je met je hand heel handig kan optillen. Gebruik het altijd als ik op mijn werk Kali moet omdraaien. Kan dat ook in een Quest?lighanshttps://www.blogger.com/profile/15720625543667126364noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-79718311629256175212009-09-17T09:44:49.188+02:002009-09-17T09:44:49.188+02:00Het gaat niet om de luchtweerstand, maar om het ui...Het gaat niet om de luchtweerstand, maar om het uiterlijk. Dat wordt er met al die knoppen, beugels en haken niet mooier op. Dit inklapbare oog, met een RVS veer is bijna niet te zien. Daarom wil ik ook geen bonkig achterlicht maar LEDs. <br />Hoe het zich in de praktijk houdt moet natuurlijk blijken.Wim Schermerhttps://www.blogger.com/profile/02372583432436437927noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-34994948411125730342009-09-17T08:15:43.377+02:002009-09-17T08:15:43.377+02:00Leuk om te zien, maar vraag me wel af hoeveel luch...Leuk om te zien, maar vraag me wel af hoeveel luchtweerstand het scheelt en hoe soepel het mechaniek blijft met regen, wind, hagel en sneeuw.Mark-Jannoreply@blogger.com