tag:blogger.com,1999:blog-8251410.post4369061856725939283..comments2024-03-11T10:52:51.259+01:00Comments on Velomobiel Quest en Wim Schermer: Reactie Hajo na 260 km met racekapWim Schermerhttp://www.blogger.com/profile/02372583432436437927noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-81625365328063887592011-04-21T10:06:15.009+02:002011-04-21T10:06:15.009+02:00Hi Paul,
Wij constateerden zelf ook dat de deflect...Hi Paul,<br />Wij constateerden zelf ook dat de deflector niet zo zinvol is bij warm weer. Aan de andere kant is het verrassend hoe comfortabel de windstroom blijft die dan wat meer langs je hoofd komt. Je kunt zo zonder fietsbril blijven rijden.<br />Uiteraard zit de deflector met drie kleine stukjes klittenband vast en is er zo af.<br />Groeten,<br />WimWim Schermerhttps://www.blogger.com/profile/02372583432436437927noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-7047083398260210512011-04-21T09:52:03.280+02:002011-04-21T09:52:03.280+02:00Hoi Wim,
Zijn reactie kan ik onderschrijven, alho...Hoi Wim,<br /><br />Zijn reactie kan ik onderschrijven, alhoewel ik maar een klein stukje met de kap gereden hebt. Het is natuurlijk ook zo dat je met kap minder energie verbruikt dan zonder kap bij dezelfde snelheid. Minder energie betekent ook minder wamteontwikkeling. Verder voelde ik duidelijk een geconcentreerde stroom lucht langs mijn gezicht en hals. Wat ik me nog afvraag: waarom bij warm simply redhttps://www.blogger.com/profile/00814381802602530460noreply@blogger.com