tag:blogger.com,1999:blog-8251410.post5413379464949450972..comments2024-03-11T10:52:51.259+01:00Comments on Velomobiel Quest en Wim Schermer: Nieuwe Velox geïntroduceerdWim Schermerhttp://www.blogger.com/profile/02372583432436437927noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-73433771429420016912012-03-09T22:44:26.404+01:002012-03-09T22:44:26.404+01:00Hi Ben,
De ovale trapbeweging heeft tot doel een l...Hi Ben,<br />De ovale trapbeweging heeft tot doel een lagere neus van de fiets te krijgen. Het is niet hetzelfde als de rotor crank.<br />Wil je er meer over weten, kijk eens hier:<br />http://tilting.org.za/bok/kdrive.htmlWim Schermerhttps://www.blogger.com/profile/02372583432436437927noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-77370264724444127672012-03-09T22:11:26.163+01:002012-03-09T22:11:26.163+01:00Hallo Wim en Pieter, wat is dat eigenlijk, die ova...Hallo Wim en Pieter, wat is dat eigenlijk, die ovale trapbeweging? Is dat net zoiets als de cranckstellen van rotor? (zie rotor-shop voor verdere info)Ik denk er wel over, of moet je erin geloven?<br />Groet BenAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8251410.post-1552987578045042132012-03-09T12:26:52.012+01:002012-03-09T12:26:52.012+01:00Hallo Wim,
In de presentatie kwam juist naar vore...Hallo Wim, <br />In de presentatie kwam juist naar voren dat het rendement (of efficiency) van de K-Drive gelijk of soms licht beter is als een normale aandrijving. Het maximaal vermogen (zonder training met K-drive!) was wel iets minder (was het 6%?). Ben benieuwd wat het vermogen van Sebastiaan na training met Kdrive ivg met vorig jaar (155m cranck) zal zijn. Ik vind de K drive heel natuurlijk Pieterhttps://www.blogger.com/profile/12770545007099103405noreply@blogger.com