maandag 16 april 2012

Geselecteerd voor test 3ax pedalen

Vanmorgen krijg ik een email van de makers van de 3ax pedalen. Eerder maakte ik een bericht over deze pedalen.
Zij hebben mij geselecteerd om één van de 50 testpedalen te ontvangen. Via deze blog hebben zich meer dan 30 ligfietsers aangemeld om aan dit testprogramma mee te doen.
Ook Alwin Visker wordt testrijder. De andere testrijders ken ik nog niet. Vorige week zou ik een gesprek hebben met de makers van de pedalen en meedoen aan de selectie van de rijders. Helaas lag ik toen op mijn bed met draaiduizeligheid.

Ik ben heel benieuwd wat deze pedalen presteren.

1 opmerking:

Arnold zei

Ha Wim,

ik heb me ook aangemeld na het lezen op je blog. Kreeg van de week een email dat ik ook geselecteerd ben, dus zal ze binnenkort ook wel hier hebben. Ben erg benieuwd naar het gevoel.