zaterdag 5 april 2008

Soek die geluk

Vanmiddag rij ik langs Noordeinde, een plaatsje in de polder de Schermer en laad zes flessen rode wijn in de Quest. Het is natuurlijk toeval dat mijn familienaam Schermer is en de naam van de wijn 'Soek die geluk' een goede wens inhoudt. De wijn belooft:'Een fluweelsagte rooiwijn met heerlike braambessie geure en aromas'. Neem van mij aan, het is een heerlijke wijn.

Vanavond om 20.00 uur zet ik een fles op de witte houten leuning van de ophaalbrug over het antieke sluisje naast onze stolp. In de bovenkant van de fles kun je me zien, terwijl ook de ophaalbrug te zien is. De zon gaat al onder en de Nikon D40X stelt zich in op 1600 ASA. Een compliment voor de Nikon dat dit toch nog een bruikbare foto oplevert.

De foto van de Quest is eerder vandaag gemaakt op de weg naar De Rijp met de Eilandspolder en De Rijp op de achtergrond.

Geen opmerkingen: