![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgYA1WrM8QAU_mitdte1z7UIPY757M6Hud0F3lQMF4m-U-9YyIfcVZUYqftl68b7DH5cSqZUCUwjxU-WfTRuX-nOhadhRq-_C3LMTl-IpyJGzbtwnRX6qeNsm7UnvAzX7gABVyx/s200/IMG_0254.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgWnwfdlAzVa9oKiJe2f0w5kLouFZDXTl-MmohD_ALmN5mxf6fzC_BxMEF4qcNW4_KvZunxjlHHWB_YTnNgxPjkzjnNuzVkmIUFX5_GJzJSfBnRX8RoDYJParr4StGEZ0ej5HCt/s200/IMG_0255.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjBiEZMA3Cq0j51JWzI0TuUNzRDGY3ZP_8IuPzsm2RUX0avhcZmDh85UbWZZ6aZCOxGdH9t_ebz_WbNsEg5tIy1TqWRvTy5pMLJFhfm4NuKUYfs3LRq80_9ByhZjDotVQtSVrFY/s200/IMG_0257.jpg)
Jan van Steeg is bezig met het maken van nieuwe versies, niet alleen in glasvezel maar ook in kevlar/rubber.
Jan Reus, ja die van de andere kappen, wil mijn huidige kappen wel comfortabeler maken. Er worden flenzen aan gelamineerd waardoor het bevestigen onder de fiets makkelijk en snel verloopt. Ook zijn de gaten naast de wielkap nu meteen gedicht.
Na dit stadium zullen de kappen een laag kevlar/carbon krijgen en daarmee zeer veel sterker worden.
We zullen zondag tijdens de LEL (Lelystad - Enkhuizen - Lelystad) zien hoe dit bevalt.