Ik vind het een plaatje om te zien, zelfs in deze onafgewerkte ruwe vorm. Ik ben benieuwd of jullie dit ook vinden. Zoals je kunt zien zijn de drie wielen allemaal 20" om de snelle en comfortabele GoCycle banden te kunnen gebruiken. Deze fiets zal net zo comfortabel worden als de Quest, de Mango en de Strada.
6 opmerkingen:
Zelfs in de ruwe vorm ziet hij er al heel professioneel uit. Kan zo de markt op. Ja, ik weet. Geen optie.
De instap, geintregeerde kap trekt mij bijzonder aan. Niet in de laatste plaats door de Sinnerachtige vormen. Mij bevielen de open 'oren' altijd heel erg. Voor helder zicht onder alle omstandigheden, frisse lucht en communicatie. Enkel bij harde wind en kou plakte ik ze dicht met een CD hoesje. Als vizier zou ik niet een standaard motorvizier kiezen. Ik had op mijn Sinnerkap er de langgerekt, flexibele 'Wim Schermer versie' met pootjes op gemaakt met drukknopen. Veel plezier van gehad.
En dan de staart. Daarin zit de verassing. Ben benieuwd hoe hij stuurt. Gewicht vind ik niet eens zo heel interessant. Ben er van overtuigd dat hij heel stijf is met de gekozen sandwich platen. Kon hij nog wel eens verrassend licht dooruitvallen. Erg different allemaal dus.
En ja de gocyclebanden. Zucht. Ik mis ze nog wel eens.
Goed bezig!
GR. T van Goor
Dank je wel Theo voor je complimenten. Voor hij helemaal gereed is, duurt nog wel even. Ik ga er nu van uit, dat ik (na de zomer) tijdens de LEL wel even met hem naar Lelystad kan fietsen, om hem te showen.
Mooie fiets, en inderdaad nog niet eens afgewerkt! Ziet er nu al "snel" uit, ben benieuwd naar de ervaringen in de eerste ritten die Piet gaat maken.
Zó gaaf dit.
Het ziet er al heel "af" uit. Ik ben heel benieuwd hoe het fietst, en wat het verschil is tussen de "test-mule" en deze met stroomlijn.
Wie weet: mocht het in de praktijk snel zijn, stabiel, comfortabel en wendbaar dan hebben jullie misschien het begin van een revolutie ontketend...
Dank je Klaas, Wij zijn zelf uiteraard ook heel nieuwsgierig naar het effect van de veel stijvere en gestroomlijnde carrosserie. Nog een paar manden geduld. Een revolutie zal het niet teweeg brengen. Het is al mooi, als dit concept bewijst dat het ook anders (different) kan.
Very impressive. It has been a long time since I have red Wim's blog. I am so happy to see that the front wheel drive rear steer is happening! I was so sad that the Velo Tilt was not continued, but now I have hope again that your creativity is blossoming. Thank you!
Een reactie posten