donderdag 31 december 2009

Meer Oliebollentocht foto's op Picasa

Jack Dekker van Ligfiets.net/& vraagt me vanmorgen of ik mijn foto's nog op Picasa zet. Hij zal er dan een link naar toe leggen vanaf ligfiets.net. Dat doe ik tot nu toe maar zo heel af en toe. Meestal dan nog alleen om hoog-resolutie beelden aan anderen te kunnen sturen zonder de mailbox van die ander vol te pompen.
En eerlijk gezegd, ik heb het ook niet zo op het massale dumpen van foto's en video's op de openbare publicatie kanalen. Vaak wordt er geen enkele selectie toegepast op de foto's, dus alle onscherpte, verkeerde belichting, verkeerde uitsnede en ga zo maar door, moet je dan doorworstelen. Bij een enkele fotograaf blijf ik maar helemaal weg, binnen no-time duizelt het me.
Maar goed, een toch niet al te strenge selectie staat nu op Picasa op: http://tinyurl.com/yesyepn

Geen opmerkingen: