woensdag 23 december 2009

Nieuw handleiding Quest en Strada

Velomobiel.nl heeft een nieuwe handleiding gemaakt voor de Quest en de Strada. De Quest en Strada zijn technisch vrijwel identiek, waardoor er maar één handleiding voor beide fietsen nodig is. Het 22-pagina grote PDF document, gemaakt door de nieuwe collega Eva, ziet er heel mooi opgemaakt en zeer informatief uit. De tekeningen en foto's geven maximale informatie en hiermee moet het voor een grote categorie gebruikers mogelijk zijn de velomobiel goed te leren gebruiken en onderhouden.
Je kunt de handleiding vinden op: http://www.velomobiel.nl/handleiding/

3 opmerkingen:

Wijnandt zei

Dit nieuwsgierige Aagje heeft 'm natuurlijk meteen gelezen. 't Is inderdaad een voorbeeldige handleiding, helder en correct taalgebruik, aantrekkelijk vormgegeven. Een groot compliment aan de maker ervan!

Robbedoes zei

Ja ik had hem al gevonden.
Idd zeer duidelijk.
Meteen uitgeprint en naast het bed gelegd om alvast wat te lezen :-)

Gr
Rob

Mick zei

Ik las ergens "casette ipv cassette"
maar zelfs ik snap het.
Ook ben ik het eens met dat standaard 'n bel gemonteerd is voor de "herkenbaaarheid als fietser".
Echt sympathiek vind ik 'n claxon nooit achter me (en doet mij aan zo'n snorfiets denken)...